Menu

piątek, 18 lipca 2014

Boonie Rescue.

Post jest napisany przeze mnie na blogu http://justkaandpisesmsp.blogspot.com/. Wrzucam także tutaj post ze względu na to, że mogą być osoby, które go nie widziały. Miłej gry c;

Gra nazywa się  Boonie Rescue 

Grę można ściągnąć na adroida i na telefony z firmy apple c; Ja osobiście mam system androida i ściągałam grę ze ''sklepu play'' . Ale to nie tylko zwykła gra . Dzięki niej, możemy także zdobywać fame oraz sc naszym koncie na MovieStarPlanet ! Gdy ściągniecie grę i ją załączycie pojawi się samouczek, więc spokojnie dacie sobie radę c;  Głównie w grze chodzi o dopasowanie do siebie boonies (co najmniej 3 te same kolory) c;
Gdy już przejdziecie 1 lvl to wyskoczy Wam okienko z prośbą połączenia konta z tym kontem na msp ;)

Ściągnęłam kilka zdjęć, żeby przybliżyć Wam tę grę c;





Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie śmiało w komentarzach.




Do zobaczenie Miśki<3
~ Pises

1 komentarz:

  1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń