Menu

wtorek, 30 września 2014

Jak mieć więcej NAJlepszych przyjaciół?

Cześć Kochani, zabierałam się do napisania tego postu od bardzo długiego czasu. Jednak zawsze mi coś wypadło lub nagle zmienił mi się pomysł na post. Postanowiłam więc w końcu napisać ten odwlekany temat :)
Kiedyś były tylko dwa miejsca dla znajomych na twoim profilu - miejsce dla drugiej połówki oraz dla JEDNEGO najlepszego przyjaciela. Dzisiaj mamy 4 miejsca w tym 3 dla naszych przyjaciół. Dla niektórych dalej to mało! Więc chciałabym się z Wami podzielić sposobem na ominięcie tej zasady :)

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ABY POWIĘKSZYĆ :)

(Pokazuję Wam ten sposób na innym koncie)
Gdy macie wszystkie miejsca w NAJ zajęte, musicie usunąć NA CHWILĘ jedną osobę z NAJ.



Następnie w tej samej chwili zapraszamy dwie osoby do bycia NAJlepszymi przyjaciółmi.



Później możecie się cieszyć tyloma przyjaciółmi iloma chcecie :) Minus jest taki, że na waszym profilu i tak zawsze będą się wyświetlały tylko i wyłącznie 3 osoby. Jednak u nich na profilu możecie być nawet wtedy gdy oni nie są na waszym :) Możecie też być najlepszymi przyjaciółmi, a żadne z Was nie będzie na swoich profilach, jednak gdy klikniecie na ZNAJOMYCH na górze, obok nich będzie gwiazdka oraz na ich profilu będzie wyświetlała się gwiazdka :)



Mam nadzieję, że wszystko jasne. Jeśli macie jakiekolwiek pytania piszcie w komentarzach lub na msp. :)


Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

2 komentarze: