Menu

środa, 9 lipca 2014

Czas na teledysk !

Cześć Kochani, muszę się Wam pochwalić, że zrobiłam mój pierwszy teledysk do piosenki z udziałem MSP c; Właściwie to zrobiłam ogólnie pierwszy teledysk w życiu, no ale nieważne. Szczerze - trochę się namęczyłam i myślę, że jest nawet niezły. Wrzuciłam go na YouTube, dlatego nie będę, go wrzucała tutaj na bloga c; Ah, no tak, nie napisałam do jakiej piosenki. Doda - High Life. Piosenka z filmu 'Wkręceni', tak mi się jakoś spodobała, więc mówię 'czemu nie' c; Tutaj daję Wam linka do YT.



Mam nadzieję, że się Wam spodoba, może jakiś komentarzyk? Tak maluuutkii ? <3
Jak byście chcieli, to będę mogła zrobić poradnik jeśli chodzi o nagrywanie takich filmików, wystarczy, że napiszecie a się biorę do roboty c; 

Wrzucam Wam takiego mojego besta, podoba się? Chcecie więcej? Piszcie, a będzie więcej <3



Do zobaczenia Miśki <3
~ Pises

1 komentarz: