Menu

sobota, 13 września 2014

MSP Brazylia - prawda czy fikcja?

Cześć Kochani, dzisiaj poruszę temat który ostatnio jest dość popularny w grze - Brazylijskie MovieStarPlanet. Czy ono na prawdę kiedyś istniało? Poszperałam i dowiedziałam się wielu rzeczy z blogów oraz od innych graczy. To jak? Zapraszam do dalszego czytania :)

Pomysł na posta zawdzięczam Lenie (LUNKA20 <3) która także dała mi wiele potrzebnych informacji na ten temat. Dziękuję ♥

Na sam początek pokażę Wam screen bloga, który udowadnia istnienie Brazylijskiego MovieStarPlanet! Kliknij, aby przejść do bloga --> >>KLIK<<


Więc mamy dowód, że taki serwer istniał. Jednak dlaczego już go nie ma? Czytając wiele postów dowiedziałam się różnych rzeczy na ten temat, najciekawsza jest jednak historia o zhackowaniu gry przez jednego gracza :

Grała tam dziewczyna o nicku : AmandaLejj . Pokłóciła się z chłopakiem, który miał nick : \SomeIPhone\<IPHONE> . Niedługo później zerwali, dziewczyna nie chciała do niego wrócić więc ten z zemsty zhackował MSP i wrzucił na serwer groźnego wirusa, który ostatecznie doprowadził do zniknięcia gry. Co ciekawsze, podobno gracz często wchodził na polskie MovieStarPlanet i robi to do dzisiaj. Mówi się, że planuje powtórzyć swój wyczyn tylko tym razem u nas.
Polscy moderatorzy nie mogą rozmawiać o Brazylijskim msp. Zostali upokorzeni, przez zwykłego dzieciaka. Dzieciaka - który wygrał z moderatorami.

Więc znacie już całą tę historyjkę, która wywołuje wielki szum w całej grze. Jednak zastanawiając się tak dłużej, czy to możliwe żeby dziecko (wątpię, żeby był to 30-latek) usunęło cały serwer? Jeśli tak, to dlaczego go nie odbudowano z lepszymi zabezpieczeniami? 
Zastanawia mnie jeszcze jedno, wszyscy wiedzą że istniało kiedyś Brazylijskie MSP i ja także tak uważam, gram w tę grę od 2011r i na 90% kojarzę znaczek Brazylii do wyboru w językach, Jednak skąd wiadomo, że zostało one zhackowane? Skąd się wzięła ta cała historyjka? Nie jest to dla Was trochę dziwne? :)

Czy wierzę w istnienie Brazylijskiego serweru ? - Tak.
Czy wierzę w historyjkę z zhackowaniem gry przez \SomeIPhone\<IPHONE> ? - Nie.

Co wy o tym wszystkim sądzicie ? :)

+ Przepraszam za bałagan na blogu, właśnie odbywa się na nim mały remoncik :D


Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

5 komentarzy:

  1. Wierzę w to / nicku nie podam bo się boje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je xd Może dotąd mam konto =D Kojarzy mi się ta flaga. Zaraz, zaraz ja ją mam na stronie głównej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się składa że ono istniało ;) Kiedy jeszcze grałam w MSP a to było dawno temu ono było. Ale po co ktokolwiek miał robić tego zdjęcie skoro wtedy nikogo nie obchodziło Brazylijskie MSP ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 44 year-old Nuclear Power Engineer Arthur Linnock, hailing from Brandon enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Dowsing. Took a trip to Archaeological Site of Atapuerca and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. zawartosc

    OdpowiedzUsuń