Menu

piątek, 18 lipca 2014

Kilka słów o mnie.

Cześć Miśki. Pomyślałam, że może fajnie by było lepiej się poznać? c; Opowiem Wam kilka rzeczy z mojego życia, oraz o mojej przygodzie z grą MovieStarPlanet.

Kilka faktów z mojego życia :

* Mam na imię Roksana.
* Rocznik 99.
* Mam około 170cm, blond włosy i niebieskie oczy.
* Mam kotkę syjamską, która wabi się Ami<3
* Lubię pływać, w tym roku (2014) zdałam kurs na młodszego ratownika.
* Lubię rysować - nie żebym była artystką, ale jakoś mi idzie c;
* Moim ulubionym aktorem jest Johnny Depp.
* Uwielbiam filmy Marvel'a.
* Nienawidzę 'mlackania' przy jedzeniu.. xd
* Chodzę do klasy francusko języcznej - co nie oznacza, że umiałabym gadać z Francuzem xd
* Nienawidzę fałszywych ludzi.
* ''Nie oceniam po wyglądzie, liczy się wnętrze'' - wiem, dziwnie zabrzmiało xd

Kilka faktów o mojej postaci na MSP :

* Gram od czerwca 2011 roku - dlaczego mam taki mały lvl? - Ponieważ gram intensywnie przez miesiąc, natomiast później mam przerwę na 4 miesiące.
* Niestety, podczas szkoły nie mam czasu na takie gry.
* Skąd nazwa Pises ? - Nazywali tak moją przyjaciółkę (byłą), miało to być nasze wspólne konto, jednak obie zdecydowałyśmy, że będziemy grać osobno.
* Czy miałam vip'a? - Tak, miałam. Raz na miesiąc i chyba 3 razy na tydzień. 
* Czy jeszcze będę miała vip'a? - Na 99,9% nie, ponieważ nie mam już telefonu na kartę, tylko na abonament (mi przy abonamencie sms'y premium płaci się osobno). Mam  także zablokowane sms'y premium (dłuższa historia). Dlatego, sama niestety go nie kupię, a raczej nikt mi nie podaruje karty podarunkowej, ehh .. xd
* Nienawidzę gdy osoba, która mnie nie zna prosi o 'bycie NAJLEPSZYM przyjacielem' albo 'o zostanie chłopakiem'.
* Pomagam WSZYSTKIM którzy o to proszą, jednak nie zawsze w danej chwili. Gdy jestem zajęta, wystarczy że zostawisz mi wiadomość, a ja z chęcią zobaczę Twój film, polubię artbook, look itd..
* Niestety, raczej się nie wymieniam za ubrania, jednak mam artbooka (prawie zawsze aktywnego) w którym mam kilka ubrań na wymianę (po prostu już ich nie noszę), za unikaty nie wymieniam się NIGDY.
* Do znajomych niestety nie wszystkich przyjmuję (jest to spowodowane strasznego zacinania się gry oraz tym, że częściej muszę robić porządki w znajomych). Jednak - jeśli napiszesz mi wiadomość z prośbą o przyjęcie - przyjmę na pewno!
* Na MSP poznałam kilka cudownych osób, może będziesz którąś z nich? <3 Zaproś do znajomych i napisz - na pewno odpiszę ! <3 

To cząstka mojego życia oraz przygody z grą MSP. Jeśli chcecie się jeszcze czegoś dowiedzieć, zapytać, poradzić - piszcie na MovieStarPlanet, albo na blogu<3



Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz