Menu

sobota, 11 października 2014

Dawniej i dziś, moja własna metamorfoza! :)

Cześć Kochani, wpadłam dzisiaj na pewien pomysł na post, który wydaje mi się dość ciekawy :) Chcę Wam dzisiaj pokazać moją moją postać na msp od samych początków! Oczywiście robiłam sobie spore przerwy z msp więc pokażę Wam looki z różnych okresów czasu<3 Zapraszam do czytania <3

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ABY POWIĘKSZYĆ. :)

Tak moja movie wyglądała po rozpoczęciu gry :) Z czasem zaczęłam kupować jej ubrania i coraz bardziej wkręcałam się w całą grę ;> Konto założyłam w czerwcu 2011 roku, gdy miałam 12 lat :)


Poniżej jest moje pierwsze kupione ubranie. Do dzisiaj mam je w szafie, wspomnienia nie pozwalają mi się go pozbyć :) Zmieniłam wtedy także kolor oczu z niebieskich na czarne :)


Późniejszym większym etapem mojej gry na msp było kupienie pierwszego vip'a. Poza ubraniami zmieniłam także oczy. :) Miałam wtedy świra na punkcie koloru różowego, więc gdy jadę na koniec szafy prawie wszystkie moje ubrania są różowo białe xD Przestałam grać w grudniu 2011 roku.


Później miałam przerwę z grą około 6 miesięczną. Wróciłam w czerwcu, przestałam grać w październiku 2012 roku.


Następnie znowu wróciłam po prawie roku nieobecności, ponieważ zaczęłam wchodzić na grę w czerwcu 2013 roku. Zmieniłam wtedy odcień skóry oraz kolor ust :) Kolejną przerwę zrobiłam w grudniu 2013 roku.

Wróciłam w czerwcu 2014 roku i gram do dzisiaj. Teraz w mojej moviestar pojawiło się wiele zmian. Właściwie to zmieniłam przez ten krótki okres czasu całą twarz. :)




Tak wyglądam do dziś. Jak widzicie zmieniłam się dość znacząco. Jeśli chcecie zobaczyć wszystko dokładniej zapraszam na moje looki. Może któryś Wam się spodoba? <3 Na koniec dodaję zdjęcia mojej twarzy na trzech etapach gry. <3





Co sądzicie o mojej własnej metamorfozie? ;>


Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz