Menu

niedziela, 2 listopada 2014

Kup jeden booster, a miej ile chcesz!

Cześć Kochani, chcę Wam dzisiaj pokazać sposób na darmowy czas w boosterze ;) Właściwie to nie pamiętam skąd o tym wiem.. Ktoś mi to powiedział, albo gdzieś przeczytałam, ale właściwie to o tym zapomniałam i nigdy tego nie przetestowałam. Przypomniałam sobie o tym triku jakiś tydzień temu i proszę - udało się! Na czym to dokładnie polega? Kupując fame booster za 5 diamonds macie tylko godzinę, a ja Wam pokażę co zrobić, żeby mieć tego czasu ile się tylko chce! :D Sposób jest bardzo łatwy. Nie przedłużając już więcej - zapraszam do dalszej części posta. :)

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE, ABY POWIĘKSZYĆ :)

1) Na sam początek oczywiście musimy kupić fame booster za 5 diamonds.



2) Wchodzimy na ustawienia czasu w komputerze (najczęściej możecie przejść do ustawień klikając na czas w prawym dolnym rogu ekranu) i cofamy o tyle o ile chcemy mieć dłuższy booster (np. jeśli chcemy mieć booster dłuższy o 3 godziny, a jest godzina 18.00 to zapisujemy godzinę 15.00 i mamy godzinę kupionego boostera + 3 godziny).






3) Gdy zaczynaliśmy booster mieliśmy 60 minut, po zmianie czasu mamy 240 minut ( czyli 1 godzina kupiona + 3 ustawione ) 



To cała filozofia :) Możemy dowolnie manipulować czasem boostera, jednak gdy się wylogujemy booster znika. Więc pamiętajcie - jeżeli nie chcecie jeszcze zakończyć boostera to nie możecie się wylogować!

Mam nadzieję, że post się przyda i niektórym ułatwi grę ;* Pamiętajcie, że komentarze motywują do dalszego działania! ;) Zachęcam także do pisania prywatnych wiadomości na msp lub poprzez bloga w formularzu kontaktowym - o tym więcej informacji znajdziecie w poprzednim poście :) Blog cały czas się rozwija, im więcej odwiedzających oraz więcej komentarzy tym częstsze i myślę że ciekawsze posty :) Za jakiś czas może pojawi się chat, oraz o sądzicie na temat muzyki na bloga? Może niedługo zrobię na ten temat ankietę. Gdy już ankieta się pojawi - liczę na Wasze głosy, ponieważ robię to wszystko dla Was ;*

Dziękuję Wam za wszystko ;*

Polecane blogi :



Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

2 komentarze: