Menu

sobota, 1 listopada 2014

Skontaktuj się ze mną! :)

Cześć Kochani, tak jak obiecałam dodaję na bloga formularz kontaktowy. Dzięki niemu możecie się bezpośrednio ze mną skontaktować. Spokojnie, jeśli nie macie e-mailu to nic nie szkodzi, ponieważ tutaj go nie potrzebujecie ;) Możecie mi zadawać pytania, lub po prostu wyrazić swoją opinię na temat bloga. Możecie także mi doradzić w sprawie nowego postu. Możecie wszystko! Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania. Jeśli zostawicie nick waszej moviestar to odpiszę wam na msp, jeśli zadacie jakieś ciekawe pytanie lub podsuniecie temat posta to podziękuję Wam oczywiście bezpośrednio tutaj ;)

Poniżej na zdjęciu znajduje się formularz kontaktowy. Jest umieszczony po prawej stronie między innymi informacjami, na pewno znajdziecie ;)

Nazwa : Możecie wpisać swój login na msp żebym mogła Wam odpisać, jeśli wolicie pozostać anonimowi, napiszcie swoje imię lub cokolwiek ;)

E-mail : Tutaj musicie wpisać MÓJ e-mail, dokładnie taki sam jaki znajduje się na zdjęciu poniżej. pises.msp@gmail.com

Wiadomość : Oczywiście wpisujecie dowolną treść, wszystko co chcecie mi przekazać :)


Możecie pisać do mnie i zwracać się o pomoc w każdej sprawie, na te nie związane z grą także postaram się odpowiedzieć i w miarę możliwości doradzić jak najlepiej :) Pamiętajcie, aby zostawić wtedy swój login na msp, żebym mogła Wam odpisać ;*


Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz