Menu

poniedziałek, 10 listopada 2014

Zapowiedź teledysku i poradnika.

Cześć Kochani, długo obiecywany teledysk oraz poradnik odnośnie robienia filmów nachodzi wielkimi krokami! Niestety nie jestem w stanie dokładnie określić kiedy się pojawią, ale miejmy nadzieję, że jak najszybciej :) Teledysk będzie do piosenki Taylor Swift - Shake it off. Dlaczego ta piosenka? Chciałam, żeby jak największa liczba osób mogła wystąpić w filmiku, więc postawiłam na szybką i pozytywną nutę ;) Wczoraj utworzyłam artbook odnośnie naboru ludzi do teledysku i zgłosiło się ponad 20 osób. Jestem niesamowicie zadowolona z takiego wyniku w tak krótkim czasie! :) Przepraszam osoby, które nie zdążyły się zgłosić, następne zapisy będą na pewno dłuższe. :) Jednak teraz zła wiadomość - niestety nie każdy będzie mógł wziąć udział ze względu na to, że nie każdego mam w znajomych. To dość utrudnia pracę xd Niestety nie mogę usunąć 80% znajomych, żeby zrobić miejsce, dlatego bardzo przepraszam za te niedopatrzenie i postaram się, żeby coś takiego przy następnym teledysku się nie zdarzyło :) Więc i tak mamy około 18 osób :)


Przypominam o głosie w ankiecie na temat muzyki na bloga (znajdziesz ją po prawej stronie).

Do zobaczenia Miśki<3
~ Pises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz